понедельник, 3 декабря 2012 г.

Քաղաք VS Գյուղ




Քաղաքը և գյուղը ունեն իրենց - և +: Կոնկրետ ես սիրում եմ մեր գյուղը: Ասեմ մինուսները:  Իմ կարծիքով բոլոր գյուղերի գլխավոր պրոբլեմը դա պետքարանն է, բայց մեր գյուղի տան մեջ նորմալ պետքարան կա: Գյուզում պետք է աշխատել հացի, ջրի համար: Բայց գյուղը լավ բաներ էլ ունի: Գյուղում շատ հետաքրքիր է: Գյուղացիները բարձրանում են սարեր, երեխաները խաղում են բնության մեջ, մաքուր օդ է և այլն: Քաղաքի լավն այն է, որ այնտեղ զարգացած է տեխնիկան: Հիմնականում հիմա երեխաները խաղում են համակարգչով, հեռախոսով, iPad-ով և այլն: Կարող ես լավ ուսում ստանալ: Բայց վատն այն է, որ այնտեղ միշտ դուրսը փոշի է, կեղտոտ օդ է: Հենց ես գնոում եմ գյուղ միանգամից ուրախանում եմ, իսկ երբ վերադառնում եմ քաղաք միանգամից ուրախությունս կորում է: Մի խոսքով և քաղաքը և գյուղը ունեն իրենց - -ները և + - ները: Ես չեմ կարող ասել թե ո՞րն է լավը:         

Комментариев нет:

Отправить комментарий