четверг, 18 апреля 2013 г.

Ջելսոմինո Գլուխ 3

1) Ներքին ձայնը լինում է, որ սխալվում էլինում է, որ ճիշտ է: Բայց իմ հետ հաճախ է լինում, որ ներքին ձայնը ինձ խաբում է: Ինչ որ բան իր ասածով եմ անում և հետո ափսոսում այդ արածիս համար: Կարելի է ասել ես վիճում եմ նրա հետ իմ մտքում: Եվ նա երբեք չի լռում:

2) Երբ նյարդայն ես լինում, դրսում ման գալը շատ հաճելի է: Դա օգնում է մոռանալ ամեն մի վատ բանի մասին:

3) Մի ոտքով մարդ կարող է մի կերպ գալ դաս անել և ուրիշ ոչինչ: Կյանքում շատ հետաքրքիր բաներ կան, որ մի ոտքով չես կարող անել: Զբաղվել սպորտով,երաժշտությամբ և այլն: Մի ոտքով անիմաստ կլիներ ապրելը:

4) Տիար Բլեյանը առավոտյան պարապմունքներին կսկեր խոսել խաղերի մասին, մեր դասարանի Արսենը գերազանցիկ կլիներ, իսկ Լուսինեն ծույլիկ, դասատուները կասեն մինչև խաղ չխաղաք չեմ թողի դաս անեք, ուսուցիչները կասեն <<Այս ինչ դասարան է ամբողջ դասին լուռ են, պետք է այս դասարանը ցրել>>, մենք միշտ կստանանք բարձր գնահատական, և այլն:

1 комментарий:

  1. Խոսքի մշակույթի դասին ուղղեցինք սխալներդ:
    Ներքին ձայնը պատահում է, որ սխալվում է, պատահում է, որ ճիշտ է լինում:
    Ինչ որ բան իր թելադրանքով եմ անում և հետո ափսոսում եմ դրա համար: Կարելի է ասել, որ ես իմ մտքում վիճում եմ նրա հետ:

    ОтветитьУдалить