четверг, 2 мая 2013 г.

Ջելսոմինո Գլուխ 7

 Առ.1


Պատասխան- 1) Քանի որ աստված է ստեղծել կենդանիներին, շներին,կատուներին և նա է տվել իրենց այդ ձայնի ձևը դրա համար էլ իրենց դժվար է ուրիշ ձայն օգտագործել: Ես համաձայն եմ, որ սա մարդկանց էլ է վերաբերում: Կա մարդ, որի մոտ ստացվում է օրինակ լավ բանաստեղծություններ հորինել , ուրիշի մոտ ոչ: Ամեն մարդ իր կարողությունը ունի: 2) Իմ կարծիքով ես ծնվել եմ փաստաբան կամ կիթարիստ դառնալու համար:



Առ.2

Ես իմ անվան հետ շատ լավ եմ վերաբերվում: Եթե մարդ անուն չունենար, ոնց էինք իրար դիմելու: Անունը շատ կարևոր է մարդու կյանքում: Եթե մարդ անուն չունենար մատյանում իր անունը չէր լինի և մարդը կյանքում գնահատական չէր ունենա: 

Առ.3

Ամենակրտսերը միանգամից ուզեց, որ ինքնել սովորի մլավել: Նրան շատ հետաքրքրեց թե ինչպես են մլավում շները (այսինքն կատուները): Նա ճիշտ է վատ էր մլավում, բայց կարևորը, որ նա ուզում էր, իսկ ավագը ավելի շատ խորանում էր ուրիշ մտքերի մեջ: Նա մտածում էր, որ կաղլիկ կատուն ռադիոյում աշխատում էր ձայներ նմանեցնող: 

Առ.4

Դա նշանակում է, որ եթե կատուները սկսեն մլավել, Ջակոմոյի օրենքը կխախտվի:   






Комментариев нет:

Отправить комментарий