среда, 22 января 2014 г.

Պարույր Սևակ. Մարդը ափի մեջ

Ինձ շատ դուր եկավ Պարույր Սևակի <<Մարդը ափի մեջ>> ժողովածուն:  Ինձ ամենաշատը դուր եկավ <<Հանգստանում եմ>>, և մի փոքր <<Ծախում-Առնում-Բաշխում եմ>>:  <<Հանգստանում եմ>>-ի մեջ ինձ շատ դուր եկավ սկզբի տողերը՝
Ուզում եմ այսօր մի պահ մոռանալ
Հոգսը, խորհուրդը, գործը աշխարհի.
Ուզում եմ այսօր մի պահ հեռանալ
Խոր սահանքներից այս ահեղ դարի:
Ուզում եմ այսօր լինել եսասեր.
Քեզ քնքուշ, շոյիչ, պարզ խոսքեր ասել
<<Ծախում-Առնում-Բաշխում եմ>>-ը ինձ դուր եկավ, որովհետեև այն մի փոքր ծիծաղելի էր: Պարույր Սևակը խոսում էր մեր հայկական տիպիկ շուկաների մասին՝
Խե՞լք եք ծախում՝
Առնողը չեմ,
Թե գինն անգամ ջրի գին է,-
Հաջողությա՛ն համն եմ անգամ ես մոռացել,
Ահա թե ի՜նչ:
Ելք չե՞ք ծախում՝
Հազա՜ր ափսոս,
Թե չէ մուտքը իմ կողքին է,
Չի պահանջվում և մուտքի տոմս -
Քիչ է մնում քաշեն թևից:



Комментариев нет:

Отправить комментарий