четверг, 25 апреля 2013 г.

Ջելսոմինո Գլուխ 6

1) Քանի որ խաբեբաների աշխարհում ամեն ինչ հակառակն էր, այդ պատճառով ասում են թե թեթև աղմուկը ռումբի պայթյունից ուժեղ է:

2) <<Ճառ այն մասին թե ինչպես է ճոճք-ձիու գյուտն արվել>>- էլի մի վեռնագիր կարդաց քարտուղարը:
-Այդ դա վատ չէր լինի: Բոլորը գիտեն, որ ճոճք-ձիերը ես եմ հնարել: Քանի դեռ ես թագավոր չէի ճոճք-ձիեր ամենևին չկային:

-Ձերդ Մեծություն, ես մի ճառ էլ ունեմ մազերի գույնի մասին:
-Հիանալի է, ինձ հենց այդ էլ պետք է,-բացականչեց Ջակոմոնը կեղծամը շոյելով:

3) Ես թույլ չէի տա, որպեսզի նա անընդհատ գրեր: Եթե Կաղլիկ կատուն անընդհատ գրեր նա լրիվ կանհետանար չէ, որ երբ նա գրում է նրա ձեռքը անընդհատ երկարում է: Նա կարող էր իր կյանքին վերջ տալ:

4) Իմ հետ այդպիսի դեպք չի պատահել երբ ես ինձ վտանգել եմ հանուն ընդհանուրի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий